Backaplan med Wilma & Mormor

Kom nyss hem från backaplan. Var där med Wilmas gammelmormor & Wilma. Wilma är helt underbar när man är ute med henne, så fort man lägger henne i vagnen & kör så slocknar hon, samma sak i bilen, så fort bilen rullar är hon tyst & bara tittar eller sover, älskar dig gullunge! Har haft en riktigt trevlig dag tillsammans. 
Nu kommer snart Mattias hem efter jobbet, då hoppas jag att Tacosen ska ha hunnit bli klar så vi kan äta. Inte alltid man hinner allt man tror man ska hinna när man en sötnos här hemma! Nu äter Wilma så hon borde ju vara mätt & belåten tills jag ska ställa mig & laga mat! 
Sen blir det mys med familjen!

Ta hand om er!

Kramar 


Kommentarer
Postat av: Emelie

Den här bloggen kommer jag att följa! =)

Vad underbart söt Wilma är när hon sitter i bilen! :)

2009-12-05 @ 17:17:22
URL: http://calidore.blogg.se/
Postat av: Johanna

Va roligt, då har jag 2 trogna läsare hittills;)

Visst är hon härlig, man märker verkligen hur mycket hon växt! Kram

2009-12-06 @ 21:58:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0