Läkarbesök

Kom precis hem från läkaren, har fått pencillin för min förkylning hoppas det hjälper och att lilla Wilma inte får detta. Tycker det borde gått över men men det kan tydligen gå upp och ner, avta för att sedan komma tillbaka enligt läkaren.

Blir lite förvånad över mig själv, skrivit två inlägg i bloggen på en och samma dag. Hoppas denna positiva blogganda håller i sig.

Nu blir det mys med familjen, Wilma sover så gott i liggliften, hon somnar alltid när man är ute och går med henne den lilla sötnosen.

Visste inte att man hade så här mycket kärlek. Älskar dig gumman!

So long!

Kramar

Sötnosen älskar att bada. kanske blir det en simmerska av henne!

Kommentarer
Postat av: Mormor

Hej lilla Wilma o Wilmas mamma,jag ser fram emot att få ta med Wilma till Kärrabadet,oj oj va vi ska ha kul,morfar mormor o lilla Wilma,jag längtar dit.puss på er mina söta tjejer,hälsa Wilmas pappa Mattias.

2009-12-08 @ 17:55:09
Postat av: Wilma

Jag längtar dit också mormor & morfar, älskar er så mycket! Nu ska vi in o kiká var de har babysim, så vi kan åka till kärrabadet snart vi tre, Puss Wilma

2009-12-09 @ 16:47:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0