Träffa gammelmormor/mormor idag!

Hej,

Måste nog börja med att säga att jag chockerar mig själv två dagar i rad som jag skriver, helt otroligt!
Ringde mormor nyss för att prata lite med henne, då bestämde vi oss för att ses och ta en promenad.
Håller på o matar sötnosen först så hon kan sova mätt & belåten i vagnen.
Ska ta en sväng förbi My Cards & Home senare för att köpa lite papper, stämplar m.m har bestämt mig för att göra egna julkort i år. Har en del kort på Wilma i tomtedräkt, inte det lättaste att få till ett bra kort när hon är så liten, men det blir naturligt i alla fall, mycket beror på kameran, har bestämt att vi ska köpa ny kamera efter jul. Ser fram emot det att kunna ta riktigt bra kort på lilla Wilma.

Nu ska vi ta o bege oss!

Kramar  

Kommentarer
Postat av: Louice

Din syster och numera även stolt gudmor till underbara Wilma har blivit en trogen läsare till bloggen! Kulkulkul säger jag! Pusspuss. Krya på dig kära du.

2009-12-04 @ 15:44:33
Postat av: Johanna

Tack, då har jag i alla fall en läsare;) Hoppas denna blogganda håller i sig bara! PussPuss gudmor

2009-12-04 @ 21:23:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0