Strykjärnet nerpackat var?

Vaknade kl.07.00 idag av en nyvaken Wilma som låg och pratade med sig själv i spjälsängen:) finns inget bättre att vakna till! På bara några dagar har hon ändrat sina sovrutiner hon somnar 21.00 och vaknar 07.00 vilken faktiskt är otroligt skönt att hon vaknar så tidigt, innan vaknade hon vid 09.00 och i jular 12.00, trodde aldrig jag skulle känna att  det är skönt att vakna 07.00 men det är underbart, dagen blir längre och man får gjort så mycket mer!

Efter våran grötfrukost så hängde jag upp en maskin tvätt (mattias jobbkläder) sen tog vi en promenad på en timme, underbart!

Sen var det dags för lunch det blev fisk, morot, potatis till Wilma, själv gjorde jag en omelett!
Efter det dags för middagslur för lilltjejen.
Då tänkte jag passa på att vara duktig och stryka gardinerna till sovrummet, men jag hittar inte strykjärnet. Ligger nerpackat i nån kartong men var?

Snart är det dags att göra oss iordning för kalas! Malin fyller 27 år imorgon och det ska firas idag. Var i stan igår med Louice och köpte presenter, det blev......haha det får ni reda på senare ifall hon skulle hinna läsa innan vi kommer:)

Imorgon kommer pappa och hjälper till med alla våra garderober som ligger så fint i sina kartonger ska bli så skönt att få upp dem, få ordning på kläderna och komma ett steg åt rätt håll med iordningställandet av huset;)

Ha en härlig lördag och helg på er!

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0