Borås......

Nu är vi hemkommna från Borås och Axel, Niklas, Anna! Vi åkte upp igår efter att vi lämnat bilen till mamma o pappa på landvetter! De har haft en underbar vecka oturligt nog blev de sjuka mamma hade feber o var hostig när vi mötte dem på landvetter, se nu till att krya på er goingar så vi kan ses snart!

Sen begav vi oss vidare till Borås där vi har haft en toppenhelg tillsammans med Axel, Niklas o Anna! Vi har grillat, tittat på kossor, kaniner, hästar och Wilma har verkligen älskat att vara där, Wilma o Axel fungerar så bra ihop vilket är så kul att se! De trivs med varandra och har kul ihop trots att det är 1 1/2 år mellan dem!

Idag åkte vi till Torpa och gick en guidad tur i slottet och åt lunch! Riktigt mysigt vill jag säga kan varmt rekomendera er att besöka detta stället! Om ni inte vet vad ni ska göra en dag så åk dit! Ligger 3 mil utanför borås!

Wilma utvecklas som bara den och tar efter vad man gör och hon förstår och lyssnar på oss när vi pratar med henne! Det är nog nyttigt för henne att umgås med lite äldre barn både MAttias och jag har märkt skillnad på bara dessa dagar vi vart i Borås!

Nästa vecka ska jag jobba hela veckan plus nästa måndag! Sen ska jag vara mammaledig lite mer än en månad till! Sen tar Mattias över!
På bara en vecka märker man skillnad på Wilma hon är inte alls lika mammig efter denna veckan då Mattias varit hemma med henne!

Nu ska jag hoppa till kojs!

Kärlek till er alla!

Kommentarer
Postat av: MAMMA O MORMOR

Hej!!!! Nu var det längesedan du skrev i din blogg,saknar det.Det märks att du har fullt upp om dagarna,med jobb,och lilla Wilma,puss på dig.

2010-08-24 @ 16:22:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0