Fler dagar........

Är det någon mer än jag som vill ha dubbelt så många dagar till på en vecka för att hinna med allt man vill göra?

Jag vill göra så mycket som möjligt varje dag, så att man tar till vara varje minut på dygnet! Men jag hinner knappt göra hälften av allt man vill göra! Man ska hinna träffa familj & vänner, babysim, öppna förskolan, leka, busa, inreda, städa, fixa och dona hemma. Dagarna bara går! Det är väl lika för alla antar jag! Men det är synd att tiden går så otroligt fort!

Vill hinna med allt och lite till, känner att jag knappt hinner något!
Samtidigt är det underbart att man har fullt upp hela tiden! Är vi hemma en hel dag Wilma & jag så klättrar jag på väggarna. Inte för att man inte har något att göra när vi är hemma för det finns alltid tid till lek & bus när det gäller oss! Det är ett måste när man har barn, man måste kunna lägga allt åt sidan och bara engagera sig i Wilma! Men det är skönt & kul att träffa människor, det märks på Wilma hur glad och sprallig & nyfiken hon blir när hon träffar kompisar i sin egen ålder, människor över huvudtaget! Det värmer så i mitt mamma hjärta när man ser det! Vårt lill charmtroll!

Snart väldigt snart har jag en känsla av att Wilma kommer börja gå! Hon går hur bra som helst med sin Gå-Vagn!

Nu ska jag hoppa ner i sängen som resten av familjen redan gjort!

Love

//Johanna






Älskar den här bilden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0