Längtar till lördag

Idag har jag jobbat, efter jobbet så åkte jag hem och myste med Wilma, medan Mattias och pappa höll på med vårt nya projekt här hemma, vi ska nämligen bygga ett förråd/friggebod som är hela 15 kvm, det e stort det, ska bli så skönt med utrymme, just nu har vi allt i Wilmas rum! Så när det är klart ska vi börja inreda Wilmas rum, ska bli så kul att inreda det, jag har massa planer för Wilmas rum! Längtar!

Satt och prata med mamma på facebook förut och vi bestämde att vi skulle ses på lördag i stan för en dag med shopping, längtar verkligen dit, det är så kul och mysigt att umgås med dig mamsen! Älskar dig! Sen ska vi åka hem till mamma o pappa där Wilma ska sova över till söndag! Får se vad vi hittar på då, blir till att fixa här hemma mestadels, sen kanske det blir ett biobesök eller restaurangbesök på kvällen!

Igår sökte vi förskoleplats till lillskruttan! Om en månad är Wilma 1 år, fattar inte att hon är så stor, fattar inte vart tiden tagit vägen! Satt och kikade på kort när hon var nyfödd och ända tills nu, hon är ingen liten bebis längre, hon är vår stora tjej! Om ett halvår så kommer vi skola in henne på förskolan, du kommer fixa det galant gumman! Du är helt enkelt bäst! Älskar dig!

Imorgon är det dags för simning! Ska bli så kul, då kommer vi träffa Wilmas kompis Neila och hennes mamma Elenor! Det är så kul att ha träffat er ska ni veta!

På torsdag ska mamma, Louice och jag träna, vi ska simma i Kärrabadet, jag längtar verkligen dit, var evigheter sen jag tränade ska bli skönt att komma igång igen äntligen! Funderar faktiskt på att köpa ett simkort! Det är skönt att simma, samtidigt som jag även funderar på att köpa ett kort på sportlife  igen, saknar verkligen ett riktigt svettigt och tufft spinningpass, får fundera på vad det blir för kort! Kanske är det bra att börja med simningen, får se!

Min kärlekslista har blivit dåligt uppdaterad, ni får påminna mig när jag glömmer av det!
Här kommer den:

Denna vecka är jag lycklig för att:

* jag har världens absolut bästa och underbaraste dotter och sambo

* jag har världens absolut bästa och underbaraste familj som ställer upp i vått och torrt

* mattias och pappa har börjat bygga vårt förråd det innebär att vi snart kan börja inreda Wilmas rum

* jag har ett jobb som jag trivs med och tycker är roligt

* vår underbara dotter fyller 1 år om mindre än en månad

*det är höst vilket innebär att man kan mysa och tända ljus och få riktigt mysigt hemma (varje årstid har verkligen sin charm)


Vad är ni glada och lyckliga för denna vecka?

Sov gott på er alla!

 

Kärlek till er alla!

Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: mormor o Mamma.

Jag är lycklig för att jag får ha världens bästa Wilma på Lördag till Söndag,Och för att jag har två underbara döttrar och för att man är frisk och har världens bästa och snällaste Make,puss på er alla.

2010-09-01 @ 16:24:15
Postat av: Johanna

Du är för härlig mamma! Älskar dig och för att du är världens bästa och snällaste mamma! Det är självklart för oss att ni ska passa Wilma! Puss

2010-09-01 @ 21:09:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0