Vart tar veckorna vägen?

Nu är det fredag och ytterligare en vecka har passerat, tiden går så otroligt fort! Innan Wilma kom till oss så tänkte man inte så mycket på att tiden gick så enormt fort! Då jobbade man och hade sig själv att tänka på. Nu har vi Wilma att tänka på och ta hand om också! Det är en hel del mer planerande nu när man har barn, kanske är det därför det känns som att tiden går fort!
I sommar har jag jobbat en del! Nu är första hela arbetsveckan avklarad. Det är skönt att vara tillbaka på jobbet, blir ju en helt annan social plats man är på! Förstå mig rätt, det har vart en underbart år det underbaraste året i mitt liv det året som gått! Men det är skönt att komma tillbaka till jobbet! Det underligaste är att jag har vart hemma ett helt år med vår underbara Wilma världens bästa! Nu kommer tankarna och frågorna som " Vad har vi gjort dett året"? "Har jag verkligen tagit tillvara på varje liten minut och sekund?" och självklart har man det, men man vet inte om det själv för tiden har gått så otroligt fort! Kom ihåg min sista arbetsdag innan jag gick på mammaledighet den 18/9-2009! 5 dagar innan Wilma föddes! Nu sitter vi här och börjar planera för Wilmas 1 årsdag! Helt galet!

Vi har haft en veckas semster ihop i år! Mattias har 4 veckor han har 1 vecka kvar! 2 1/2 av de veckorna jobbar jag! Det är nu pusslandet börjar! Vi hade en härlig vecka! Vi var på liseberg en dag och Wilma åkte sin första åkattraktion det blev "Kaninresan" herregud vad hon älskade det! Vattnet ville hon känna på och kaninerna som var upprade under resan älskade hon! Vår lilla cooling! Snart är det väl dags för de större attraktionerna som balder! Men det dröjer nog några år till dess!
Sen har vi haft en del kompisar på besök! Veckan gick fort!

Denna veckan när jag jobbade så var Wilma och Mattias på landet och jag pendlade fram och tillbaka, skönt att komma bort lite! Tack för lånet av landet mamma o pappa! Hoppas ni har det underbart i Kroatien!

Jag kan ju erkänna att både Mattias och jag har redan börjat längta till nästa års semester då blir det en braksemester för vår del! Med tanke på att vi haft en vecka ihop iår så förstår ni att vi längtar!
Det blir 2 veckor i Kroatien och 1 vecka på Gotland med vår lilla familj! Kärlek!

Ímorgon ska vi hämta mamma o pappa på landvetter efter deras vecka i underbara Kroatien! Sen beger vi oss till borås för att tillbringa lördag och söndag hon Axel, Niklas o Anna! Ska bli så mysigt och kul att umgås och träffa er! Ses imorgon!

Nu ska jag hoppa i säng!

Ta hand om er!

Puss & GodNatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0