5 dagar kvar

Om 5 dagar är vi skogomebor! Längtar så otroligt mycket! Nedräkningen har börjat! Nu är det inte mycket kvar att packa ner! Om man inte räknar med alla möbler som ska flyttas på söndag! Så är det inte många kartonger kvar! Mattias & pappa är och köper lister nu! Sen ska de skruvas upp i sovrummet och vardagsrummet, sen ska trappan målas en gång! Sen är de rummen klara och vi kan flytta!

Var och kikade på badrum idag! Det kommer bli hur bra som helst när det är klart! Färg och möbler är vi överens om och har vart det från början! Ovanligt! Eller så har vi bott ihop så länge att vi vet vad vi gillar båda två förlåt alla tre mena jag! Wilma är hur go som helst när man är ute med henne ( hon är hur go som helst annars också) hon var vaken hela tiden skrattade och log och höll med om färger på kakel och möbler m.m.;)

Nu har hon sovit sen vi kom hem och jag sitter och tar det lugnt och funderar starkt på att lägga mig lite jag med, så man blir av med den här hemska förkylningen man åkt på, näsan rinner och jag nyser hela tiden! Kurering som gäller för min del! Ska ta och göra mig en kopp grönt te med honung!

Puss & Kram


Här är Wilma 1 1/2 månad! Hon börjar bli stora damen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0