Mycket på gång

Nu var det ett tag sen jag uppdaterade bloggen. Det beror på lite olika saker, i helgen så låg vi utslagna Mattias och jag på grund av vinterkräksjukan! Som tur var har inte Wilma fått det än. Det spelar ingen roll om vi får det (inte för att vi vill ha det) men den enda man inte vill ska få det är ju Wilma.
Men nu är vi fit for fight igen;)

Igår så var vi på bvc och lilla Wilma växer som bara den, nu väger hon 7200 gram. Vi ska dit om 2 veckor då är det dags för dos 2 av vaccinet! 2 sprutor samtidigt, det fixar du galant gumman!
Efter det så kom Louice och vi körde Mattias till huset sen begav vi oss till Lilla Bommen och babysimmet! Det var dags för Dyket igår igen, det gick galant! Det var verkligen jättekul att Louice följde med! Nästa gång ska mormor fälja med och se på vår lilla delfin plaska runt i vattnet! Längtar!

Sen åkte vi till huset, jag har ju inte vart där så mycket och sett förändringen, det har verkligen blivit bra, Mattias & pappa är så duktiga! Bilder kommer sen!
Nu vill vi bara flytta in, i helgen är det dags för tapetsering! Helgen därpå flyttar vi den 21/2 blir vi Skogomebor. Känns så himla bra! Jag trivs hur bra som helst där vi bor nu, det är centralt m.m Men nu när man har Wilma prioriterar man på ett annat sätt! Varje period i livet har sin charm! Ska bli så sönt att ha lite tomt som man kan grilla på under somrarna och Wilma kan springa runt på!

Mattias har inte vart hemma så mycket på sistone på grund av huset, så igår sa han att när vi flyttat in och fått lite ordning så kan vi väl åka nånstans typ. alingsås en måndag när han är ledig och bara umgås som en familj, kika i affärer, äta ute bara mysa med varandra! Alla tre! Längtar dit! Du är för go gubben! Älskar er, min goa familj!

Nu somnade skruttan i mitt knä, ska testa att lägga henne i sängen, undra hur många kartonger man hinner packa innan hon vaknar!

XoXo

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0