5 Nätter & 6 Dagar

I 5 Nätter & 6 Dagar har Wilma sovit, busat, badat, lekt, vart på marstrand, ja, haft det underbart med mormor och morfar!
Det har funkat hur bra som helst som alltid när man lämnar Wilma till mormor o morfar!
I lördags så hämtade pappa Wilma och de begav sig till landet där mormor väntade på dem! Sen har de haft hur kul som helst! I torsdags mötte vi upp mamma o pappa på bra sommarmöbler där de hade köpt en soffgrupp till sin uteplats på landet!
Man har längtat så otroligt mycket efter Wilma dessa dagar men det var först när man såg henne och höll henne igen som man riktigt fattade hur mycket man verkligen saknat henne! Tro det eller ej men det var exakt samma känsla man hade på bb när man fick henne på magen när hon var nyförlöst! En obeskrivlg känsla som man måste ha vart med om för att förstå!
När hon var hos mormor o morfar så lärde hon sig krypa! Jag lärde mig gå på min mormors o morfars land och Louice lärde sig gå hemma hos mormors och morfar! Ett sammanträffande? vem vet! Det kanske är lättare att lära sig saker hemma hos andra!
Nu är det full fart här hemma! Dags att köpa grind! Igår kröp Wilma och jag halvvägs uppför trappan!

Idag kom Louice och Micael hem från Kroatien! Nu är de förlovade den 19:e juli ställde Micael frågan och Louice sa självklart JA! Det gjorde hon rätt i! GRATTIS till er båda! Lev nu ett underbart och lyckligt liv tillsammans! Älskar er! Ni är som gjorda för varandra!

Idag kom de hit direkt efter Kroatien för att hämta nycklar! Vi åt tacos ihop och pratade, myste och umgicks! Tack för en trevlig dag!

Imorgon ska Wilma och jag hem till Neila och Elenor för lek & bus! Längtar till imorgon! Ska bli så roligt att ses igen!

På måndag är ingen vanlig dag för det är Mattias 30-årsdag! Undra vad som händer då! Skriver och uppdaterar er på tisdag! Håll tillgodo!

Nästa vecka blir fullt upp, Mattias börjar sin semester på måndag! Då ska vi fira honom! Tis och ons jobbar jag! På torsdag ska vi till tippen och slänga massa skräp och handla! Fredag blir det till att förbereda inför lördagens kalas/fest!

God Natt & Kärlek till er alla!

Från att ha varit så här liten 2900 gram och 45,5 cm lång





Är Wilma nu så här stor! Hur gick detta till jag hänger inte med!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0