Äntligen......

Igår eftermiddag så blev vårt badrum klart! Jag förstår det inte än, är inne i badrummet och kikar hela tiden känns det som, det är så snyggt! Idag invigde jag duschen rena lyxkänslan får man när man är där inne! Vi bara älskar vårt nya badrum! Med tanke på hur det såg ut innan (ni som hann med att se det) så förstår ni att det känns underbart!

Idag har Wilma och jag vart hemma och bara lekt, promenerat (det är det enda som gäller för vår lilla (stora) tjej), tiden går så fort! Älskar dig min lilla skrutt!
Wilmas fjärde tand har kommit, nu har hon 2 i underkäken och 2 i överkäken, hon reser sig, idag sa hon "Tack Tack", kryper och tar sig fram, snart är det dags att börja gå själv! Ja ni förstår att man tycker att tiden går fort!

Jag har börjat jobba lite grann, jobbar 2 dagar i veckan, sen ska jag jobba 2 veckor i streck, efter det ska jag in 1 dag i veckan, sen är det 4 oktober och det är dagen då jag börjar jobba heltid och Mattias ska vara hemma och leka och busa och umgås med vår dotter! Det innebär att jag är ledig 1 hel vecka innan jag börjar jobba på heltid!
Det är även dags för oss att söka förskoleplats, pratade med en mamma i området hon hade väntat 2 år för att få plats till hennes dotter på den förskola som vi vill att Wilma ska in på! Man kan ju hålla tummarna, men det känns lite hopplöst att få in Wilma där! De garanterar en plats inom stadsdelen inom 6 månader, skogome tillhör Backa och Backa är stort det sträcker sig ändå till brunnsbo, vågar inte ens tänka på hur komplicerat det kommer bli med lämning och hämtning om man får in Wilma på ett dagis en bit ifrån. Det är ett tag kvar och det kommer lösa sig är jag säker på! Mitt motto ju: ALLT LÖSER SIG!

På lördag ska Wilma vara på landet med mormor och mormor till på tisdag, det funkar alltid jättebra när mormor o morfar passar Wilma de känner ju varandra så bra nu och älskar varandra! Som längst har hon sovit över en natt, nu är det 3 nätter som hon kommer sova på landet, jag vet att det kommer gå hur bra som helst, vi kommer ju sakna henne enormt! Mormor o morfar ska passa henne så vi kan komm iordning här hemma nu när badrummet äntligen är klart så kan vi fixa och städa resten av huset! Ni är underbara som ställer upp i alla väder! Älskar er!

Nu ska jag hoppa till kojs!

Kärlek & Puss till alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0