Badrum

Känns som att allt handlar om vårt badrum nuförtiden! Men det är i den vardagen vi lever för tillfället! Vi börjar se slutet i tunneln. Nu är kaklet och möblerna på plats! På fredag kommer ev. rörläggaren för att koppla in toaletten och duschen håller tummarna på att det blir på fredag! Idag sattes den nya dörren in och fönsterkarmarna blev klara! Det går framåt! Bilder kommer när badrummet är komplett! Vi är verkligen supernöjda hittills!

För en vecka sen var sista dagen på vår utrensning! Resultatet blev -3,6 kg på 20 dagar! Jag är nöjd! Nu gäller det bara att fortsätta! Jag har börjat promenera som bara den har gått till backaplan, till mormor, och till IKEA! Ganska långa sträckor! Sen har Mattias och jag bestämt att vi ska ta en kväll var till att börja med som vi ska träna på! Har tänkt att börja springa eller cykla! Saknar den tiden när vi var ute och cyklade i skogen Mattias och jag! Eller ett riktigt svettigt spinningpass! Vi får se vad vi börjar med! Nu när sommaren är här kan man ju lätt träna ute!

Nästa vecka ska jag jobba måndag och tisdag! På måndag är Mattias ledig så då tar han Wilma, på tisdag passar mamma och pappa våran guldklimp! Sen ska jag jobba v31 och 32 då har Mattias semester! Det innebär att vi får v 30 och 33 tillsammans i år! Men det är alltid något! Det finns ju de som inte har en enda vecka ihop! Antar att det kommer bli ett pusslande på somrarna nu när man har barn! Får se hur vi löser våra semsestrar! Det är ju ett helt år kvar till nästa gång vi behöver tänka på det! Då löser det sig då! Vad jag svamlar idag! Märks att det var ett tag sen jag uppdaterade bloggen! Vill skriva allt på samma gång!

Till helgen ska Wilma, mormor och jag upp till landet lördag-söndag! Ska bli så skönt att åka upp till landet!

Ta hand om er!

Puss o kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0