Egentid

Nu har jag suttit framför datorn i snart 2 timmar! Vi var på bauhaus tidigare idag och köpte de sista prylarna till badrummet, krokar och hyllor till schampoo, balsam m,m. Wilma var så trött ikväll så hon somnade redan vid 20.45. Ovanligt men skönt att hon somnar så tidigt, ja det är tidigt för vår lilla tjej! Ibland somnar hon inte förrän vid 23.00! Är man ute och inte kommer hem förrän 20.00 så somnar hon oftast i bilen och är då pigg när man kommer hem! Så jag har haft lite egentid nu!
På min egentid har jag fört över alla kort på vår externa hårddisk och även fört över massa bilder från kameran och mobilen, det började bli ganska fullt i dem! Har även börjat skriva i Wilmas böcker hon fick när hon döptes har haft sån ångest över att jag inte börjat med det men nu är det påbörjat, det är så kul att skriva och pyssla lite! Sånt gör jag när resten av familjen sover!

Här kommer lite nytagna kort på vår guldklimp!

Snart dags att bada!




Leka i sanden är kul!

 

 Midsommarfin!




Midsommarpresenten från mormor & morfar var god! Tack!



Myser hos gammelmormor efter badet!





Midsommarfina



Familjen!



Klart man ska ha midsommarkrans!




Det blev en del bilder!

Kärlek till alla!

Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0