Krypa, Stå & Gå

det är vad som står på schemat dagligen här hemma hos oss! Det är så underbart att se våran lilla skrutt utvecklas så hon som var så liten när hon föddes är nu stora tjejen som kryper reser sig och går (med hjälp av oss så går hon) det är inte sakta det går, nu får man passa sig för det går undan, skruttan lär kunna gå innan hon är ett om det fortsätter så här! Älskar dig så mycket skruttan!

Idag har vi vart på tippen en sväng och slängt massa skräp, skönt att bli av med skiten! Sen åkte vi och handlade inför lördagens kalas/fest! Det kommer 32 personer en hel del men det ska bli superkul!

Morgondagen blir det städning och dukning och allmänt förbereda inför lördagen!

Längtar så till lördag! Mamma och pappa ska ta med sig Wilma hem på kvällen då blir det lite fest här för kmpisarna och sen utgång! Jag har inte vart ute på ärligt talat så minns jag inte när jag var ute sist! Kan det vara över 2 år, det kan det säkert! Ser verkligen fram emot det!
Louice och jag var på systemet och laddade upp med lite goa saker bla. Mintu, Tequila Rose, Öl, Cider, Asti, nu tror ni säkert att vi kommer ge järnet på lördag! Tänk då på siffran 32 det är inte bara till oss;)

Har även fått upp fönsterbräda i köket och gardinstång i vardagsrummet vad det gör mycket med såna små grejer! Vi tar ett lite steg i taget!
Planerade även våran enda semestervecka ihop för i år vilket är nästa vecka! Det blir lite småutflykter bla slottskogen, smögen, Liseberg m.m.! Ska bli så himla kul att hitta på lite saker tillsammans med hela familjen!

Wilma har haft turen att få ett par föräldrar som är arbetsnarkomaner;) tur och tur var kanske dumt sagt men vad ska man kalla det, jag tycker verkligen att det är bättre att jobba för mycket än att bara gnälla och tycka att det är tråkigt att jobba. Både Mattias och jag gillar våra arbeten! Jag tycker att man ska visa för sina barn att det är bra och kul att arbeta! Om ni tycker att vi jobbar mycket nu så skulle ni sett oss innan Wilma kom! Om man jobbar 3 veckor av sin familjs 4 veckors semester så är man lite av en arbetsnarkoman eller? Det finns flera anledningar till att jag valt att arbeta dessa veckor, dels för att Wilma och Mattias ska komma varandra närmare med tanke på hur mycket han jobbat den senaste tiden! Det är viktigt med Dotter & far relationen, dels för att ställa upp för företaget och kollegona, dels för att det är kul att jobba!

Kom att tänka på i veckan att min "Kärlekslista" som jag skulle uppdatera 1 gång i veckan endast har blivit uppdaterad 1 gång, skäms på dig Johanna!
Det är dags för lite uppdatering av min "Kärlekslista" i slutet på denna vecka! Så håll utkik efter uppdateringen kära vänner!


Nu är det sängen som gäller!

God natt på er alla där ute!

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

2010-08-04 @ 09:48:44
Postat av: Mamma

Hej!!!! Tack för senast,30 årsfesten blev lyckad.OH!!!! Vad fint ni har fått det Johanna,det märks att du gillar innredning,Puss o kram.

2010-08-04 @ 09:51:31
Postat av: Johanna

Tack för all hjälp i samband med 30-års festen! Nu känns det så himla bra när man kommit iordning här hemma! Vad kul att du tycker att det är fint här och att det märks att jag älskar inredning;) Trevlig resa nu! Älskar dig! Pyss & Kram

2010-08-05 @ 22:03:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0