Smakportioner!

Nu håller vi på att ge Wilma smakportioner för fulla muggar! Vi har testat potatis 4 ggr och hon älskar det, vill bara ha mer och mer. Idag fick hon morot och det var också en favorit. Gjorde mer än vanligt och har lagt i istärningstuber så man kan ta fram istället för att riva, koka, mixa, tillsätta smör varje dag. Bara att värma i micron! Nu kommer snart mormor på besök mysigt. Sen blir det en sväng till Ikea tror jag! Eller så fixar vi rummet som vi börjat med, riva tapeter för att sen måla väggarna! Får se vad som lockar mest!

Puss

Kommentarer
Postat av: Moster

Ja, jag vet ju hur söt du är när du äter Wilma och hur gott du tycker att det smakar! :) Du är så duktig, så duktig. Och din mamma också :) Hoppas ni får en mysig torsdag, så hör jag av mig ikväll när jag har kommit hem från Ullared (med kläder till er båda hoppas jag). :) Pusspuss, älskar er!

2010-03-11 @ 10:36:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0