Tisdag=Babysim

Denna vecka blir det simning både tisdag och onsdag! Vi missade en gång förra perioden så det är återsim imorgon då ska mormor med och simma med den lilla delfinen! Ska bli så kul att ha mormor med!

Har vart inne på nätet och sökt om vatten och mjölk för barn. Vi köpte nämligen välling och gröt till Wilma igår och det tänkte jag ge henne igår kväll! När jag pratade med mamma om det så frågade hon om Wilma skulle få vatten till eller mjölk i grötenoch jag stod med ???? har ingen aning! Har vart inne och letat efter svar på det idag på nätet men hittar inget vettigt! Så jag får ta och höra med bvc på måndag när vi ska dit! Så skruttan får vänta några dagar till tills hon får smaka på gröt och välling! Tack mamma för att du är så uppmärksammad på allt! Du är oersättlig!

Efter simningen idag blir det till att ta tag i rummet intill köket igen, var och köpte färg igår! Kommer bli så bra!

Ha en bra dag i vårsolen och hoppas att snön smälter ytterligare lite mer;)

Kram


Kommentarer
Postat av: Mormor

Så fina ni är,trivs i vatten bägge två,det ska bli kul att se Wilma i bassängen,och att träffa dig Johanna,puss o kram på er.Från en lycklig mormor.

2010-03-16 @ 16:19:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0