Händelserik vecka

Förutom jobb så har det vart fullt upp här!
I tisdags träffade jag bästaste Hanna i stan, vi tog en fika på Condecco och umgicks efter jobbet, alltid lika kul att träffa dig ska du veta! Det får inte dröja så långt mellan gångerna bara;)
På väg till stan i tisdags så blev jag påkörd av en annan bil bakifrån, skulle svänga vid en  korsning och var tvungen att väja för en cyklist och pang så smällde det till! Det blev lite märken vid bagaget! Det går ju på försäkringen, men snacka om att man blir irriterad när något sånt hänt, motparten erkände att det var hand fel, alltid skönt när de erkänner, men det hade ju vart bättre om det inte hänt, nu ska bilen kontrollbesiktigas på måndag så verkstaden kan räkna ut vad det kommer kosta för försäkringsbolaget, sen ska en ny tid bokas så att de kan laga bilen! Det betyder att vi kommer vara utan bil, kanske går det fort att laga men det är ändå en del jobb med!
Ett tips till alla som kör bil HÅLL AVSTÅND så slipper sånt här hända! Tar energi och kraft och tid i onödan!
Det är konstigt att något sånt här måste hända innan man agerar på ett annat sätt!

Jag blev stoppad i en poliskontroll för några veckor sen när jag var ute och körde i tjänsten! Det var en hastighetskontroll, jag körde för fort, som tur var för mig så slutade deras laser fungera precis när jag kom körandes, men de vinkade in mig och sa som det var, jag fick åka därifrån utan böter! Men fick mig en rejäl tankeställare! Efter den dagen har jag knappt kört 1 km för fort! Helt galet vad något sånt gör så man ändrar hela sitt beteende! Ganska intressant det här med beteenden!

I onsdags var Ingwor här och hälsade på (mattias mamma)! Efter ett tag så ringde det på dörren och det var mormor & morfar som kom på besök, Ni skulle sett Wilma, hon blev helt till sig när hon såg mormor & morfar hon skrattade och gjorde något glatt ljud ifrån sig och kastade sig i mormors famn! Vad det värmer i mitt hjärta när man ser det! Det är kärlek det!

I torsdags var bästaste Malin här och myste med oss! var ett tag sen sist, vi får ta och skärpa till oss och ses oftare nu! Alltid lika kul att träffa dig vännen! Ska kolla upp dagarna med stand up!

Imorgon kommer underbaraste Elenor & Neila hit för lek, bus, lunch! Ser vi fram emot mycket! Så härligt att vi kan ses så ofta fastän att jag börjat jobba! Wilma & Neila funkar så bra ihop. Elenor & Jag funkar också jättebra ihop;) 

Sen hoppas jag att moster hinner hit en sväng under morgondagen också annars måste vi ta och ses i veckan, nu var det alldeles för längesen vi sågs! Saknar dig gumman!

På söndag ska vi hem till Mattias pappa som fyllt år för att fira honom!
På förmiddagen hoppas jag att vi hinner måla lite på förrådet så vi kommer en bit på väg där! Hade vart skönt!

Sen är det måndag och ny vecka som gäller!

Har äntligen bestämt mig för att göra en tatuering! Håller på och finslipar mina ideer bara för att få den exakt som jag vill! 

Ta hand om er!

Puss 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0