2:a veckan

Herregud, vart tar tiden vägen! Jag är redan inne på min andra vecka på jobbet! Känns skrämmande att tiden går så fort! Men men det är bara att acceptera läget! Det är lika för alla!
Känns inte som man vart borta en dag från jobbet! Allt sitter! Alla kundnummer artikelnummer med mera! Det är ju bra! Det är inte mycket man träffar Wilma på dagarna! Innan jobbet hinner jag träffa henne en halvtimme lite drygt, sen när jag kommer hem vid, 17.30 så hinner vi ses 2,5 timmar innan vår trollunge ska sova! Man får verkligen passa på att mysa men henne då, och det gör vi till råge! Men veckorna går så fort och snart är det helg igen, det betyder att vi kan ligga och mysa i sängen innan man ska upp o äta frukost för sen blir det full fart och bus hela dagarna! I helgen ska mamma eventuellt passa Wilma, det är så kul att de erbjuder sig själva, helt underbart! Ni är underbara! Då ska jag passa på att storstäda här hemma verkligen städa & plocka undan och få ordning! Det är nästan så jag längtar! Mattias ska jobba på söndag så då har jag hela dagen för mig själv till att bara städa! Känner mig som värsta husmorn!

Förra helgen så byggde pappa, Mattias & Micael ihop vårt förråd, det är lite kvar som ska fixas, sen är det klart! TACK för all hjälp! Ni är underbara! Vad skulle vi gjort utan er?
Så snart är det dags för vår stora tjej att få eget rum! Då hennes rum är förvaringsrum numera! Förrådet blir stort det är 15kvm! Gott med massa utrymme!

I söndags var Mamma, Louice, Wilma och jag i Allum och shoppade! Hittade ett par jeans och en del tröjor!

Nu håller Mattias på att sätta upp ena grinden, en bit på väg i att barnsäkra hemmet! På tiden!
Rätt skönt att inte behöva ha koll på trappan hela tiden så inte Wilma klättrar upp där! Hon är grym på att klättra i trappan det går fortare och fortare för varje gång! Man kanske hinner med lite mer nu om hon kan springa fritt och inte behöva tänka på trappan stup i ett!

Må så gott allihop!

Carpe Diem

Puss & kärlek

Kommentarer
Postat av: MAMMA O MORMOR

OH!!!!! Va trevligt välkommen till din blogg. Förstår att du inte haft tid att skriva,trevligt när du skriver.Ja kanske tar Wilma i helgen det lutar åt det.Många kramar från lilla mamma.

2010-10-13 @ 21:45:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0