Vart tar tiden vägen?

Nu har ytterligare en vecka gått, med extremt dålig bloggning från min sida! Men tiden går som sagt så himla fort.
Idag har Wilma & jag varit hemma hos våra kompisar Neila & Elenor. Tjejerna har lekt och busat som bara den, de leker så himla bra ihop, så kul att se! Medan Elenor och jag har pratat och umgåtts! Alltid lika trevligt att träffa er! Tack för den goda lunchen!
Sen kom Mattias och hämtade oss då åkte vi och handladem kylen var alldeles för tom! Sen åkte vi till mamma & pappa och hämtade deras bil! Sen myste vi här hemma! Nu ligger mina älsklingar och sussar sött!

Imorgon ska Wilma, mormor och jag åka hem till gammelmormor och mysa med henne! Ska bli så trevligt! När jag var mammaledig så var vi hemma hos mormor minst 1 gång i veckan! Nu var det längesen, så det ska bli super mysigt imorgon! Saknar de dagarna!

Snart är förrådet klart Pappa & Mattias har jobbat på bra, nu är det bara taket kvar! Du är guld värd pappa som ställer upp hela tiden!

Natti Natti på er!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0