Wilma & Mormor

Det är inte klokt vad glad Wilma blir så fort hon får syn på sin mormor! Wilma sover över hos hennes mormor idag! Jag var och lämnade henne hos mormor vid 16.00! innan dess var Wilmas kompis Neila och hennes mamma Elenor här och lekte och busade! Tack för en jättemysig dag som vanligt tillsammans med er ses om några veckor igen! Wilma sov nån timme mitt på dagen! Hon var lite gnällig när jag höll på och packade hennes väska! Hon var trött stackarn! Höll nästan på att somna i bilen! Så fort vi ringde på dörren till mormor o morfar och hon får syn på mormor så skiner hon upp som en sol, vad det värmer i ett mamma hjärta att se det! Kärlek på hög nivå kallar jag det! Tack för att du alltid ställer upp mamma, även när vi inte ens bett om hjälp! Älskar dig! 

När jag kom hem så slipade och målade Mattias och jag i trappan så vi äntligen kan sätta fast Wilmas grind! Målet är att det ska bli klart imorgon!
Imorgon jobbar Mattias, då jäklar ska det städas här hemma! Längtar! Känner nästan för att sätta igång redan nu! Men jag ska nog hoppa i säng snart och gå upp tidigt imorgon istället! Jag är sån att jag kan sätta igång och fixa och dona på kvällarna! Mycket roligare att hålla på på kvällarna än på morgnarna! Men det är bättre att få lite sömn just nu känns det som!

Sov Gott på er

Kramar

Kommentarer
Postat av: mormor o Mamma.

Du ska veta att Mormor passar gärna gullskruttan,tycker att det är så mysigt med lilla Wilma,jag bara älskar henne.Och att jag kan hjälpa er lite också,barn tar tid,men dom är härliga.Jag vet att man får gjort mycket när man får barnpassning,vi ses till helgen då ska vi äta kräftor lite sent men det blir nog bra,kramar till er alla tre.

2010-10-17 @ 17:26:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0