Kärleks Listan

Nu kommer uppdateringen på min KärleksLista

Denna vecka är jag glad för:

* Vi är friska
* Jag väntar på ett paket från Buzzador som innehåller blöjor från Pampers! Alltid lika kul att få paket från Buzzador.

* Snart fyller Wilma 1 år och då blir det kalas så det står härliga till!

* En av våra stora drömmar har kommit en bit närmare målet till att bli verklighet! (Det ni)

* På lördag är det fest hos Moster Louice, Wilma ska sova hos mormor & morfar som hon älskar så mycket och de älskar henne!

* På torsdag ska Louice & jag på hudvårdskurs hos Mary Kay en konsult som har ett ställe på Sportlife Backaplan! Ska bli spännande och höra vad hon har att säga om min hy!

Carpe Diem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0