Nya tag

Dålig uppdatering på bloggen nu igen, har legat sjuk i ca en vecka! Är så jäkla trött på alla dessa sjukdomar man får på hösten, jag trodde att jag hade haft mitt vad gäller ont i halsen, feber m.m.. Med tanke på att jag låg hemma i nästan 4 veckor i våras med de symptomen, men inte! Men nu är jag bättre i alla fall!

Sa inte tråka ut er med vad jag gjort den senaste tiden, nämligen legat i sängen och kurerat mig, busat med Wilma tills Mattias kommit hem och jag kunnat krypa ner i sängen igen!
Louice sov över här föresten i 2 nätter, var hur mysigt som helst, du är underbar att umgås gumman, tack för 2 härliga dagar tillsammans med dig!

Nu ska jag snart gå in och beställa en almanacka från www.personligalmanacka.se måste verkligen ha en almanacka nu när jag börjar jobba!

2,5 vecka kvar sen är jag tillbaka på allvar, tiden går fort!

Nu är det snart dags för sängen måste ladda för imorgon då det blir bus & lek hemma hos Wilmas kompis Neila och hennes mamma Elenor! Ska bli lika kul som alltid att träffa er! Längtar till imorgon!
Imon kväll så kommer Malin hit och umgås lite! Längtar verkligen till det också! Var evigheter sen vi sågs nu!
Längtar till imorgon helt enkelt!

Carpe Diem allihopa!


Kommentarer
Postat av: Louice, moster, syster

Låter som att morgondagen blir underbar och bjuder på massa spännande saker! Härligt! Ta hand om er och krya på er! Älskar er så himla mycket! Puss

2010-09-14 @ 21:46:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0