Sprucken läpp

Nu börjas det, i fredags kväll så lekte och busade vi med Wilma som vanligt! Hon gick med sin gå vagn som hon är grym på! Det går fort ska ni veta, hon springer fram, snart snart så springer hon utan gå vagnen! I fredags hände det inte ska hända! Wilma går med gå vagnen och hon ramlar och börjar gråta, jag tar upp henne och ska trösta henne, Mattias tittar på Wilma och han säger Åh, shit! Ni kan bara tänka er vilka scenarion som flög igenom mitt huvud när jag hör den kommentaren! Jag tittar på Wilma och ser en massa blod! Våran lilla skrutt har spräckt sin lilla söta läpp! Vi tröstar henne och gör det hon gillar allra mest, titta på mammas alla delfiner! Sen går vi upp och gör rent läppen! Hon är så duktigt våra lilla tjej! Ett litet jack fick hon på läppen men det läker fint! ´
Det känns så i våra hjärtan när vår lilla tjej gör sig illa! Älskar dig gumman!

Nästa vecka är en lika full vecka som förra veckan! Har saker inplanerat varje dag som vanligt som vi brukar ha, vilket är underbart!

Carpe Diem

Kram

Kommentarer
Postat av: Louice

Åh, stackars lilla älsklingen! Hur mår hon nu?? Hur ser läppen ut?

Det är sånt som händer, men man blir ju jätteskärrad ju! Stackars vår sötnos.. Men ni skötte det snyggt, mästerföräldrar :)

PUSS

2010-09-05 @ 22:27:28
Postat av: Johanna

Man blir lätt skärrad när något sånt händer! Men man får ta det lugnt bara och inte stressa upp sig, då blir det bara värre! Älskar dig! Puss

2010-09-05 @ 23:09:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0