Underbar helg med Världens Bästa

I lördags sov Wilma över hos mormor & morfar! Moster Louice fyller år samma dag som Wilma så hon hade fest i lördags! En riktigt lyckad fest! Mattias var med en kortis för att sen åka hem och sova för att sen börja jobba kl. 03.00! Vi höll på ändå till 03.00 då gick vi och la oss! Jag sov över hos Louice & Micael tack för att jag fick sova hos er!
När vi vaknat och gjort oss iordning i söndags så åkte Louice och jag in till stan för att möta upp mamma! Sen gick vi till Hotell Liseberg Heden för en härlig American Brunch! Kan bara hålla med Louice om att konceptet och idén är hur bra som helst pappa! Du är grym! Det kan jag varmt rekomendera! De serverar Brunch på helgerna! Så ta och besök dem någon helg för en underbar Brunch!

Sen gick vi till konserthuset för att se "Dyngkåt och hur helig som helst" med Mia Skäringer! Herregud vilken föreställning, helgrym! Så rolig men samtidigt allvarlig! En självbiografi av hennes liv! Sitter och lyssnar på hennes skiva nu och jag bara älskar den!

Sen gick vi till La Corazon och åt och pratade!

Tusen tack för en helt underbar helg tillsammans med världens bästa Mamma & Syster! Ni är bäst!

Igår var pappa här och Han och Mattias höll på med förrådet! Sen kom mamma o passade Wilma efter det kom Louice och Micael det var fullt hus här igår! Sen kom jag hem och då åt vi lax & spenat paj!

Idag var pappa här också och höll på med förrådet! Tack för all hjälp med förråd och passning av Wilma ja allt kära familj! Ni är underbara!

Carpe Diem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0