Frisk

Min pappa sa en gång till mig detta:

"När man är sjuk så finns det bara en sak man önskar och det är att bli frisk" 

"När man är frisk så finns det miljoner saker man önskar sig" 

Det ligger så jäkla mycket i den meningen! 

Trots att jag nu bara har feber, täppt i näsan så jag knappt får luft, halsont, så vill jag inget annat än att bli frisk! 
När man ligger hemma o bara kurerar sig och har sina egna tankar att lyssna till så är det många tankar som far i huvudet, allt man ska ta tag i och göra när man blir frisk! 
Tänk de som får besked om andra sjukdomar som är sjuka längre perioder! Usch! Här sitter jag o klagar över lite feber när det finns de som har det värre!

Har i alla fall funderat idag och kommit på att jag verkligen ska leva varje dag fullt ut, inte gå o drömma mig bort utan ta tag i det jag vill uppnå med mitt liv! 
Vill vi ut o resa så gör vi det mm! Inte fundera fram o tillbaka! 
Är det nåt både Mattias och jag älskar så är det ut o resa! 
Jag längtar så efter att komma iväg på nån skidsemester! Började åka skidor sent i mitt liv, var kanske 23 år! Men åh vad jag älskade det från första stund, det är nåt jag alltid drömt om att göra så länge jag kan minnas! 
Så om 2 år har vi sagt att vi ska iväg på en skidsemester då Ebba är något äldre! 
Nu jäklar ska här levas varje dag fullt ut! 

Kram till er alla! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0