Nystart

Nu var det över 3 år sedan jag var aktiv på bloggen, följer en del bloggar och blir lite avundsjuk på de som är duktiga på att skriva o uppdaterar o skriva intressanta inlägg! 
Så hör och häpna nu ska Johanna Löfgren ge bloggandet en ny chans och uppgradera den en nivå;) 

Ladda ner blogg.se app nu så nu kör vi! 
Bara att blogga via iPhone är ju guld värt! 

Vet inte hur intressant detta första inlägg var men det blir bättre tro mig! 

Just nu ligger jag i sängen o tycker synd om mig själv 39,3 i feber igår o i natt så måste jag haft feberdrömmar, hade tydligen frågat Mattias var är han som brukar ligga där bredvid mig, Mattias låg vid fotändan o Wilma i mitten o Ebba mitt på sängen! Han blev lite frågande! Kan tänka mig det när jag säger Mattias heter han nog! Drömmar? Feber? Trött? 
Tur att jag visste vad han hette i alla fall som brukar ligga bredvid mig i sängen;) 

Nu ska jag försöka sova lite till så dessa basselusker försvinner! 

Kram o god natt! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0